Millaista toimijuutta fasilitoinnilla luodaan? : case study: insinööritieteen fasilitoitu työpaja
Authors
Date
2017Discipline
AikuiskasvatusAccess restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Innovatiivisessa työpajassa opiskelleiden lähihoitajien ammatti-identiteetin kehittyminen
Luukko, Seija (2004) -
“Ikinä ei voi olla täysin valmis” : autoetnografinen tutkimus opettajaksi kasvamisen polulta
Hoisko, Emilia (2023)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kuvata opettajaopiskelijan kasvun polkua oman tarinani kautta. Tutkimuksessa tarkastellaan opettajaksi kasvua yksilöllisen kokemukseni kautta peilaten aiempaan tutkimukseen. Autoetnografinen ... -
”Mä en oo natiivi ja se on ihan fine” : ei-äidinkielisten suomenopettajien kielelliset ja ammatilliset identiteetit ja positiot
Harjuveteläinen, Jenna (2023)Tässä tutkielmassa tarkastellaan neljän suomea toisena tai vieraana kielenä oppineen suomenopettajan kielielämäkertoja. Kyseessä on ensimmäinen tutkimus, joka keskittyy nimenomaisesti ei-äidinkielisten suomen kielen ... -
Taiteilijaelämää : tutkimus taiteilijuudesta ja taiteilijan arjen toimijuudesta työn ja työttömyyden välimaastossa
Ranta, Kati (2020)Tutkielman tarkoitus on tarkastella kuvataiteilijoiden ammatti-identiteettiä ja arkista toimijuutta, jota he toteuttavat työn ja työttömyyden rajaamissa puitteissa. Analysoin tutkielmassa kuvataiteilijoiden kokemusta omasta ... -
Musiikinopettajan kasvu ammatti-identiteetissään johtajuuden ilmiöihin peilaten
Nuutinen, Ella (2021)Tarkastelen kandidaatintutkielmassani musiikinopettajan ammatti-identiteettiä johtajuuden näkökulmista. Sekä musiikinopettajuus että johtajuus rakentuvat vahvasti henkilökohtaisen identiteetin kautta, ...