Mikä puuttuu opetuksen kehittämistyöstä?
Kratochvil, J. (2017, 8.3.2017). Mikä puuttuu opetuksen kehittämistyöstä?. Tiedeblogi. Retrieved from https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/kratochvil
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2017Copyright
© Kratochvil & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/kratochvilMetadata
Show full item recordCollections
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Keitä opetamme ja mitä he oppivat? Käsite- ja asennetestit kemian peruskurssien opetuksen arvioinnin ja kehittämisen työkaluina
Kiviniemi, Tiina; Nuora, Piia (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2017)Jotta opetusta voidaan tehokkaasti kehittää, tulisi tuntea sekä opiskelijoiden lähtötaso että opiskelijoiden ajattelussa tapahtuvat muutokset kurssin aikana. Jyväskylän yliopiston kemian laitoksella selvitettiin näitä ... -
Tutkimuksellisia työkaluja yliopisto-opetuksen arviointiin
Jääskelä, Päivikki (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Huippuopetuksen yliopisto
Klemola, Ulla (Jyväskylän yliopisto, 2015) -
How does university teachers’ pedagogical training meet topical challenges raised by educational research? : A case study from Finland
Kärkkäinen, Katarzyna; Jääskelä, Päivikki; Tynjälä, Päivi (Elsevier BV, 2023)Through a literature review, this study identified research themes related to university pedagogy and examined how these themes appear in the curricula of university pedagogy courses and in the experiences of the participants ... -
Opiskelijoiden ja opettajien kokemuksia koira-avusteisesta yliopistopedagogiikasta
Leppälä, Noora; Viinikainen, Vilma (2020)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opiskelijoiden ja opettajien kokemuksia koira-avusteisesta yliopistopedagogiikasta. Selvitimme, mitkä asiat yliopistokontekstissa tapahtuneessa koira-avusteisessa opetuksessa olivat ...