Mikä puuttuu opetuksen kehittämistyöstä?
Kratochvil, J. (2017, 8.3.2017). Mikä puuttuu opetuksen kehittämistyöstä?. Tiedeblogi. Retrieved from https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/kratochvil
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kratochvil & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/kratochvilMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Tutkimuksellisia työkaluja yliopisto-opetuksen arviointiin
Jääskelä, Päivikki (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Keitä opetamme ja mitä he oppivat? Käsite- ja asennetestit kemian peruskurssien opetuksen arvioinnin ja kehittämisen työkaluina
Kiviniemi, Tiina; Nuora, Piia (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2017)Jotta opetusta voidaan tehokkaasti kehittää, tulisi tuntea sekä opiskelijoiden lähtötaso että opiskelijoiden ajattelussa tapahtuvat muutokset kurssin aikana. Jyväskylän yliopiston kemian laitoksella selvitettiin näitä ... -
Henkilöstöjohtamisen opetuksen kehityspolku JSBE:ssä : salista peliin
Riivari, Elina; Auvinen, Tommi; Sajasalo, Pasi (Jyväskylän yliopisto, 2022) -
Opetuksen laadun kehittämistyön tiellä : Jyväskylän yliopiston pedagogisten johtajien diskursseja
Seppälä, Mikael (2006)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.