11-12-vuotiaiden tyttöjen käsityksiä ja kokemuksia kehonkuvasta ja liikkumisesta
Date
2017Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lukiolaisten tyttöjen kokemuksia sosiaalisen median vaikutuksista kehonkuvaansa
Haukka, Ilona (2023)Tämän laadullisen pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli kartoittaa, millaisia sosiaalisen median käyttäjiä lukiolaiset tytöt ovat ja millaisia ajatuksia heillä on kehonkuvastaan. Päätarkoituksena oli selvittää ... -
Liikuntaa tukeva vanhemmuus : 7–10-vuotiaiden lasten käsityksiä ja kokemuksia liikuntaa tukevasta vanhemmuudesta
Lehtinen, Riku (2023)Vanhemmilla ja vanhemmuuskäytänteillä on useiden aiempien tutkimusten perusteella selvä yhteys lasten fyysisen aktiivisuuden määrään, laatuun ja liikuntaan kohdistuvaan motivaatioon. Lisäksi itsemääräämisteorian mukaisten ... -
13-19-vuotiaiden nuorten kokemuksia LiikuntaLaturin toiminnasta
Kaleva, Reetta (2015)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan 13–19-vuotiaiden nuorten kokemuksia Jyväskylän kaupungin LiikuntaLaturi-toiminnasta, sen vaikutuksista nuorten fyysisen aktiivisuuden määrään ja liikuntamotivaatioon. Tarkastelun keskiössä ... -
Liikunta-aktiivisuuden yhteydet 5.-, 7.- ja 9.-luokkalaisten tyttöjen itsetuntoon ja kehonkuvaan
Suomalainen, Jutta (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli kartoittaa 5.-, 7.- ja 9.-luokkalaisten tyttöjen liikunta-aktiivisuuden, itsetunnon ja kehonkuvan vaihtelua ja yhteyksiä luokka-asteen mukaan. Tutkimuksen aineistona käytettiin ... -
Murrosikäisten tyttöjen ajatuksia ja kokemuksia sosiaalisen median yhteydestä kehonkuvaan
Karttunen, Taia (2020)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää murrosikäisten tyttöjen ajatuksia ja kokemuksia sosiaalisen median ja kehonkuvan yhteydestä. Päädyin tarkastelemaan ilmiötä neljän tutkimuskysymyksen kautta. Ensin ...