Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKröger, Johannes
dc.date.accessioned2016-07-19T08:21:23Z
dc.date.available2016-07-19T08:21:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1562622
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50872
dc.description.abstractTiivistelmä – Abstract Yritysten strategiat sisältävät perinteisesti selkeän suunnitelman siitä, mitä yritys pyrkii saavuttamaan. Tästä huolimatta tutkimukset ovat osoittaneet, että jopa puolet suunnitelluista strategioista epäonnistuu huonosti toteutetun strategian toimeenpanoprosessin seurauksen. Tässä tutkimuksessa on tarkasteltu strategian toimeenpanoprosessia kuluttajamarkkinoilla toimivassa kodintekniikkayrityksessä. Tutkimuksen tarkoituksena on ollut muodostaa ymmärrys niistä prosesseista ja toimenpiteistä, joiden seurauksena yrityksen strategian keskeinen sisältö muuttuu käytännön toimiksi. Tutkimuksessa on tämän lisäksi pyritty tutkimaan organisaation eri tasojen näkemyksiä toimeenpanoprosessiin liittyen, löytämään niistä ristiriitoja ja muodostamaan niiden perusteella tulkintoja. Tutkimuksessa ei ole käytetty valmista teoreettista viitekehystä, vaan se on muodostettu aiempaan kirjallisuuteen ja tieteelliseen tutkimukseen pohjautuen tämän tutkimuksen päämääriä silmällä pitäen. Tutkimus on metodologialtaan laadullinen tapaustutkimus. Aineiston kerääminen on suoritettu hyödyntäen puolistrukturoituja teemahaastatteluja, jotka on suoritettu kohdeyrityksen kolmelle eri organisaatiotasolle. Tutkimuksen tulosten perusteella voidaan todeta myyntistrategian toimeenpanoprosessin olevan tämän tapauksen kontekstissa myynnin johtamisen, yrityksen prosessien ja henkilöstön vuorovaikutusta. Suurimmat ristiriidat näyttäisivät tämän tapauksen kontekstissa liittyvän palkitsemisjärjestelmien ja suorituksen mittaamisen käytäntöihin.fi
dc.format.extent1 verkkoaineisto (104 sivua)
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.subject.otherstrategian toimeenpano
dc.subject.othermyyntistrategia
dc.subject.othermyynnin johtaminen
dc.subject.otherkuluttajamarkkinat
dc.titleSuunnitelmasta käytäntöön : myyntistrategian toimeenpanoprosessi kodintekniikkayrityksessä
dc.title.alternativeMyyntistrategian toimeenpanoprosessi kodintekniikkayrityksessä
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201607193637
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.tiedekuntaSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.laitosTaloustieteetfi
dc.contributor.laitosBusiness and Economicsen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineJohtaminenfi
dc.contributor.oppiaineManagement and Leadershipen
dc.date.updated2016-07-19T08:21:24Z
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi20424
dc.subject.ysomyynti
dc.subject.ysostrategia
dc.subject.ysojohtaminen
dc.format.contentfulltext
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot