SHOK -yhteistyö: kansainvälistä huippututkimusta yritysten tarpeisiin
Strategisen huippuosaamisen keskittymät (SHOK) ovat uusin keino suomalaisen huippuosaamisen viemiseksi kansainvälistyville markkinoille. Niiden tarkoituksena on kerätä tutkimus-resursseja niin yritysten kuin yhteiskunnankin kannalta tärkeiden kohteiden kehittämiseksi.
Julkaisija
Agora Center, Jyväskylän yliopistoMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Agorama [117]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kansainvälistä koulutusyhteistyötä : ammatillinen opettajankoulutus ja inkluusio
Pirttimaa, Raija (Koulutuksen arviointikeskus, Helsingin yliopisto, 2018) -
Yksittäisestä matkailuyrityksestä yritysten väliseen yhteistyöhön : aluekehityksen mahdollisuuksia etsimässä : case Peurungan matkailualue
Häkkinen, Reija (2010)Tässä tutkimuksessa tutkittiin Peurungan matkailuyritysten välistä yhteistyötä. Tutkimus on kvalitatiivinen tapaustutkimus. Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, minkälaisena asiakasrajapinnassa toimivat yritykset ... -
Sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten väliset brändiyhteistyöt : miksi, kenen kanssa ja miten yhteistyötä tehdään?
Toivanen, Petra (2018)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, mitkä ovat sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten edustajien tavoitteet brändiyhteistyössä, millaisia valintaperusteita osapuolilla on toisilleen ja miten osapuolten brändiyhteist ... -
Sidosryhmävuoropuhelu vastuullisen liiketoiminnan välineenä : vuoropuhelu kansalaisjärjestöjen ja yritysten välillä
Saastamoinen, Laura (2005) -
Hankintayhteistyö yritysten välisen yhteistyön käynnistäjänä teknisessä tukkukaupassa
Nyholm, Juha (2004)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.