Kansainvälistä yhteistyötä opetuksen kehittämiseksi
SITES eli the Second Information Technology in Education Study on kansainvälinen tutkimussarja, joka selvittää tietotekniikan hyödyntämistä opetuksessa. Kolmessa eri vaiheessa tarkastellaan koulujen tietoteknistä varustelua, verkottumista ja työskentelytapoja eri puolilla maailmaa.
Publisher
Agora Center, Jyväskylän yliopistoMetadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Liikunnanopettajien täydennyskoulutustutkimus osallisuuden ja autonomiaa tukevan opetuksen kehittämiseksi - PETALS
Lintunen, Taru; Polet, Juho; Laukkanen, Arto (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry., 2019)Liikunnanopetus on avainasemassa oppilaiden autonomisen eli omaehtoisen liikuntamotivaation edistämisessä. Tutkimus osoittaa, että autonomisesti motivoituneet ihmiset sitoutuvat tärkeänä pitämäänsä toimintaan, kuten ... -
Moniammatillista yhteistyötä systeemien rajapinnoilla : lastensuojelun ja varhaiskasvatuksen moniammatillista yhteistyötä kuvaavat diskurssit
Siik, Eveliina (2019)Tämä pro gradu -tutkielma tarkastelee diskurssianalyysin keinoin lastensuojelun ja varhaiskasvatuksen moniammatillista yhteistyötä. Aiheen aiempi tutkimus on keskittynyt aloilla työskentelevien kokemuksiin yhteistyöstä, ... -
FiDiPro - Kansainvälistä huippuosaamista Suomen yliopistoihin
Riihimäki, Anna (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2008) -
Kansainvälistä tohtoriopiskelua
Heinonen, Otto (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2006)Jyväskylän ylopisto painottaa toimintaansa vahvaan kansainvälistymiseen. Agorassa toimiva IT-tiedekunta on viime vuosina kunnostautunut ulkomaisten tohtoriopiskelijoiden suuressa määrässä. -
SHOK -yhteistyö: kansainvälistä huippututkimusta yritysten tarpeisiin
Pennanen, Piia (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2008)Strategisen huippuosaamisen keskittymät (SHOK) ovat uusin keino suomalaisen huippuosaamisen viemiseksi kansainvälistyville markkinoille. Niiden tarkoituksena on kerätä tutkimus-resursseja niin yritysten kuin yhteiskunnankin ...