Merkillinen historiassa : perustuu virkaanastujaisluentoon 3.12.2014
Vilkuna, K. (2015). Merkillinen historiassa : perustuu virkaanastujaisluentoon 3.12.2014. J@rgonia, 13(26). http://research.jyu.fi/jargonia/artikkelit/jargonia26_vilkuna.pdf
Julkaistu sarjassa
J@rgoniaTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© Vilkuna, 2015. Julkaistu Creative Commons Attribution 4.0. International -lisenssillä.
Julkaisija
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-305X
Alkuperäislähde
http://research.jyu.fi/jargonia/artikkelit/jargonia26_vilkuna.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25364204
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6501]
- J@rgonia [303]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ruotsin peruukintekijät 1648–1810
Vilkuna, Kustaa H. J. (Suomen sukututkimusseura, 2021)Professori Kustaa H. J. Vilkuna on koonnut neliosaiseksi julkaisuksi Ruotsin valtakunnan, vanhan Suomen ja Viron kaupungeissa sekä Pietarin ruotsalaisessa ja suomalaisessa seurakunnassa vaikuttaneiden hiusalan ammattilaisten ... -
Merkillinen vapaus ja psykoterapian huokoisuus
Aaltonen, Jukka (Therapeia-säätiö, 2022) -
Merkillinen ankka : henkilöhahmon toiminnan ja tunteiden kuvaus sarjakuvan keinoin Don Rosan sarjakuvaromaanissa Roope Ankan elämä ja teot
Mäki-Korvela, Joel (2018)Kandidaatintutkielmassani selvitän millaisin kuvallisin keinoin sarjakuva kykenee ilmaisemaan henkilöhahmon tunnetta ja toimintaa Don Rosan sarjakuvaromaanissa Roope Ankan elämä ja teot. Kuvallisilla keinoilla tarkoitan ... -
Pohjoisen peruukkikulttuurin nousu ja tuho
Rossi, Leena (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto, 2022) -
Brand perceptions based on visuals and message appeals : communicating a Finnish luxury brand on Instagram
Lehtonen, Aino (2020)Luxury brands’ social media communication has been an important topic in the field of marketing research. While the topic is important for academics, it is also crucial for the businesses to understand what kind of content ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.