Theoria, praxis, poiesis : individualization as the constitution of sociality
Julkaisija
University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational ResearchISBN
978-951-39-4716-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-1381Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimuksia [43]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Toisen asteen opiskelijat pääosin tyytyväisiä opinto-ohjauksen saatavuuteen ja riittävyyteen
Kettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2023)Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitos (KTL) on selvittänyt OKM:n toimeksiannosta lukiokoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen opinto-ohjauksen määrällistä saatavuutta ja riittävyyttä sekä resursoinnin keskeisiä ... -
"Kyllä tää tästä!" : nuoret peruskoulun ja toisen koulutusasteen välivaiheessa
Sutela, Sanna (2005) -
Tutkimuksia ammatillisesta koulutuksesta ja inhimillisestä pääomasta yli elinkaaren
Ollikainen, Jani-Petteri (Edistyksellinen tiedeliitto, 2022) -
Tutkimuksia ammatillisesta koulutuksesta ja inhimillisestä pääomasta yli elinkaaren
Ollikainen, Jani-Petteri (Taloustieteellinen yhdistys, 2022) -
Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention : Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation
Ertesvåg, Sigrun K.; Vaaland ,Grete Sørensen; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Elsevier, 2022)This protocol outlines a mixed-methods cluster randomized controlled trial (CRCT) in upper secondary schools that will investigate how video-based online coaching can support teachers’ competences in teacher-student ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.