Show simple item record

dc.contributor.advisorSeppänen, Ville
dc.contributor.authorHannuksela, Anna
dc.date.accessioned2015-09-12T08:49:04Z
dc.date.available2015-09-12T08:49:04Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46803
dc.description.abstractTutkielman tarkoituksena on perehtyä asiakasuskollisuuteen verkkoympäris-tössä, sekä selvittää asiakasuskollisuuden merkitys verkkokaupankäynnille ja liiketoiminnan kannattavuudelle. Asiakasuskollisuus on jaoteltu asiakastyyty-väisyyden, luottamuksen ja koetun arvon osakokonaisuuksiin ja verkkokaupas-sa asiakasuskollisuutta aikaansaavat tekijät näiden osioiden alaisiksi. Tutkiel-massa esitellään aikaisempia teorioita asiakasuskollisuuden, asiakastyytyväi-syyden, luottamuksen ja koetun arvon muodostumisesta. Tutkielmassa käsitel-lään myös kahdeksan tekijää, jotka aikaansaavat asiakasuskollisuutta verkko-kaupassa. Nämä tekijät ovat kohdentaminen, saatavuus, tehokas asiakaspalvelu, asiakkuuden kehittäminen, huolenpito ja yhteisö, sekä valikoima, käytettävyys ja graafinen suunnittelu.fi
dc.description.abstractThis Bachelor’s Thesis concerns about customer loyalty in e-commerce and its aim is to study the meaning of customer loyalty to e-commerce and to the busi-ness profitability. Customer loyalty is divided to three components which are customer satisfaction, trust and perceived value. This thesis reviews some main theories about customer loyalty, customer satisfaction, perceived value and trust and how those are formed in e-commerce. This thesis also goes over the eight main factors which lead to customer loyalty in e-commerce: customization, contact interactivity, cultivation, care, community, convenience and character.en
dc.format.extent26
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherasiakastyytyväisyys
dc.subject.otherluottamus
dc.subject.otherkoettu arvo
dc.subject.otherasiakasuskollisuus
dc.subject.otherverkkokauppa
dc.titleAsiakasuskollisuuden muodostuminen verkkokaupassa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201509122854
dc.type.ontasotKandidaatintutkielmafi
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.date.updated2015-09-12T08:49:05Z
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record