An emotional framework in foreign language pedagogy : facing the Postmethod challenge
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-6250-0ISSN Search the Publication Forum
1459-4331Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3299]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Englanti jyrää” : kieltenopettajien keinoja ja ehdotuksia kielivalintojen monipuolistamiseksi
Veivo, Outi; Pollari, Pirjo; Toomar, Jaana; Mäntylä, Katja (Helsingin yliopisto, 2021)Suomen kouluissa opiskellaan yhä vähemmän ja yhä harvempia vieraita kieliä. Valinnaisten kielten opiskelun suosio on laskenut, ja kielitaito on vaarassa jäädä pelkän englannin varaan. Erilaisia toimenpiteitä, kuten kielen ... -
Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ... -
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)Учёные,исследующие освоение второго/иностранногоязыкасточкизренияразличныхтеоретическихтрадиций,утверждают,что взаимодействие играет важную роль вподдержке развития навыков второго/иностранногоязыка учащимися.Предметом ... -
Being a good neighbour : developing intercultural understanding through critical dialogue between an Australian and Finnish cross-case study
Lobytsyna, Maria; Moate, Josephine; Moloney, Robyn (Routledge, 2020)Language educators in Australia and Finland are expected to foster intercultural understanding within foreign language education. This paper presents findings from a qualitative case study focusing on theoretical and ... -
"Kattokaa nyt missa? se kieli on" : English and French teachers' views on pronunciation and its teaching
Kauppinen, Joonas (2015)Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, mitä mieltä suomalaiset englannin ja ranskan opettajat ovat ääntämisen roolista kieltenopetuksessa, ja millaisin keinoin he tukevat oppilaidensa ääntämisen oppimista. Alan ...