University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Väitöskirjat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Väitöskirjat > View Item

An emotional framework in foreign language pedagogy : facing the Postmethod challenge

Thumbnail
View/Open
5.4 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Jyväskylä studies in humanities
Authors
Caruso, Giuseppe
Date
2015
Discipline
Soveltava kielitiede

 
Publisher
University of Jyväskylä
ISBN
978-951-39-6250-0
ISSN Search the Publication Forum
1459-4331
Keywords
emotions motivation Postmethod foreign language pedagogy tunteet motivaatio opiskelumotivaatio kieltenopettajat kielet opetus
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6250-0

Metadata
Show full item record
Collections
  • Väitöskirjat [3299]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • ”Englanti jyrää” : kieltenopettajien keinoja ja ehdotuksia kielivalintojen monipuolistamiseksi 

    Veivo, Outi; Pollari, Pirjo; Toomar, Jaana; Mäntylä, Katja (Helsingin yliopisto, 2021)
    Suomen kouluissa opiskellaan yhä vähemmän ja yhä harvempia vieraita kieliä. Valinnaisten kielten opiskelun suosio on laskenut, ja kielitaito on vaarassa jäädä pelkän englannin varaan. Erilaisia toimenpiteitä, kuten kielen ...
  • Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom 

    Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)
    Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ...
  • Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development 

    Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)
    Учёные,исследующие освоение второго/иностранногоязыкасточкизренияразличныхтеоретическихтрадиций,утверждают,что взаимодействие играет важную роль вподдержке развития навыков второго/иностранногоязыка учащимися.Предметом ...
  • Being a good neighbour : developing intercultural understanding through critical dialogue between an Australian and Finnish cross-case study 

    Lobytsyna, Maria; Moate, Josephine; Moloney, Robyn (Routledge, 2020)
    Language educators in Australia and Finland are expected to foster intercultural understanding within foreign language education. This paper presents findings from a qualitative case study focusing on theoretical and ...
  • "Kattokaa nyt missa? se kieli on" : English and French teachers' views on pronunciation and its teaching 

    Kauppinen, Joonas (2015)
    Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, mitä mieltä suomalaiset englannin ja ranskan opettajat ovat ääntämisen roolista kieltenopetuksessa, ja millaisin keinoin he tukevat oppilaidensa ääntämisen oppimista. Alan ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre