Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorSalo, Markus
dc.contributor.authorHilliaho, Lauri
dc.date.accessioned2015-06-11T07:30:11Z
dc.date.available2015-06-11T07:30:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1475902
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46284
dc.description.abstractThe subject of this thesis is non-complaining behavior in mobile application context. The main focus is on the reasons which make consumers not to complain when they face unsatisfying experiences with mobile applications. The study deepens the knowledge of the phenomenon through literacy review and theme interviews. In mobile application context the main reasons for uncomplaining were common negative attitudes towards mobile application business and the ease of acquiring substitutes. It also became known, according to the results, that the most efficient ways for businesses to get more complaints are through communicating the will of taking the complaints seriously and through giving promises of response for customers.en
dc.format.extent1 verkkoaineisto (56 sivua)
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.titleValittamatta jättäminen mobiilisovelluskontekstissa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201506112284
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosTietojenkäsittelytieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Computer Science and Information Systemsen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.date.updated2015-06-11T07:30:11Z
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysomobiilisovellukset
dc.subject.ysoreklamaatio
dc.format.contentfulltext
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot