Verkottumista ja vertaiskehittelyä : 10 vuotta tutkimus- ja aluekehitystyötä
Karjalainen, A.-L., Kolkka, M., Hakala, P., Haavisto, P., Viljaranta, J., Olgac, C. R., Mälkiäinen, P., Vartiainen-Ora, P., Smulowitz, N., Klemetti-Falenius, A.-L., Pyylehto, M., Weiste-Paakkanen, A., Jokela, S., Ahlfors, G., Saarela, I., Dincay, R., Laiti, M., Anttonen, R., Florin, K., . . . Lantto, R. (2015). Verkottumista ja vertaiskehittelyä : 10 vuotta tutkimus- ja aluekehitystyötä. Diakonia-ammattikorkeakoulu. Diakonia-ammattikorkeakoulun julkaisuja. C. katsauksia ja aineistoja, 40. http://www.diak.fi/tyoelama/Julkaisut/Documents/C40%209789524932431.pdf
Authors
Date
2015Publisher
Diakonia-ammattikorkeakouluISBN
978-952-493-243-1Is part of publication
Verkottumista ja vertaiskehittelyä : 10 vuotta tutkimus- ja aluekehitystyötä. Toim. A- L. Karjalainen et. al. Helsinki, Finland: Diakonia-ammattikorkeakoulu. Diakonia-ammattikorkeakoulun julkaisuja. C. katsauksia ja aineistoja, 40. ISBN 978-952-493-243-1ISSN Search the Publication Forum
1455-9935
Original source
http://www.diak.fi/tyoelama/Julkaisut/Documents/C40%209789524932431.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24695161
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Se tuo taidetta lähemmäs ihmistä" : Visual Thinking Strategies -menetelmä ja kulttuuriosallistumisen edistäminen Sata vuotta, tuhat tulkintaa -hankkeessa
Ruotsalainen, Veera (2018)Tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella Visual Thinking Strategies -menetelmän mahdollisuuksia kulttuuriosallistumisen edistämisen välineenä. VTS on yksinkertainen, keskusteluun perustuva matalan kynnyksen kuvataiteen ... -
Ohjaamisen haasteet lapsijohtoisessa tutkimusprojektissa : ohjaajan toiminta mahdollistamassa tai rajoittamassa lasten osallisuutta
Sinisilta, Niina (2014)Tutkimuksessa tarkasteltiin lapsijohtoisen tutkimuksen ohjaamiseen liittyviä haasteita sekä sitä, miten ohjaaja toiminnallaan ja valinnoillaan mahdollistaa tai rajoittaa lasten osallisuutta. Tutkimuskohteena oli ... -
Varhaiskasvatusjohtajien inkluusiokäsitykset ja inkluusion vaikutukset päätöksentekoon
Käkönen, Johanna (2023)Laadullinen tutkimus varhaiskasvatusjohtajien inkluusiokäsityksistä sekä inkluusion vaikutuksista päätöksentekoon. -
Muutoksista mahdollisuuksiin : ohjauksen uutta identiteettia etsimässä
Nissilä, Pia; Varis, Eija; Parkkinen, Juha; Puukari, Sakari; Lairio, Marjatta; Puukari, Sauli (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2001) -
Erityistä tukea saavan lapsen sosiaalinen osallisuus peruskoululuokassa
Jernfors, Laura (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten erityistä tukea saavien lasten sosiaalinen osallisuus toteutuu alakoulussa heidän omassa luokassaan. Lisäksi tutkimuksessa pyrittiin avaamaan niitä tapoja ja keinoja, ...