Verkottumista ja vertaiskehittelyä : 10 vuotta tutkimus- ja aluekehitystyötä
Karjalainen, A.-L., Kolkka, M., Hakala, P., Haavisto, P., Viljaranta, J., Olgac, C. R., Mälkiäinen, P., Vartiainen-Ora, P., Smulowitz, N., Klemetti-Falenius, A.-L., Pyylehto, M., Weiste-Paakkanen, A., Jokela, S., Ahlfors, G., Saarela, I., Dincay, R., Laiti, M., Anttonen, R., Florin, K., . . . Lantto, R. (2015). Verkottumista ja vertaiskehittelyä : 10 vuotta tutkimus- ja aluekehitystyötä. Diakonia-ammattikorkeakoulu. Diakonia-ammattikorkeakoulun julkaisuja. C. katsauksia ja aineistoja, 40. http://www.diak.fi/tyoelama/Julkaisut/Documents/C40%209789524932431.pdf
Julkaistu sarjassa
Diakonia-ammattikorkeakoulun julkaisuja. C. katsauksia ja aineistojaTekijät
Päivämäärä
2015Julkaisija
Diakonia-ammattikorkeakouluISBN
978-952-493-243-1Kuuluu julkaisuun
Verkottumista ja vertaiskehittelyä : 10 vuotta tutkimus- ja aluekehitystyötä. Toim. A- L. Karjalainen et. al. Helsinki, Finland: Diakonia-ammattikorkeakoulu. Diakonia-ammattikorkeakoulun julkaisuja. C. katsauksia ja aineistoja, 40. ISBN 978-952-493-243-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
1455-9935
Alkuperäislähde
http://www.diak.fi/tyoelama/Julkaisut/Documents/C40%209789524932431.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24695161
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Se tuo taidetta lähemmäs ihmistä" : Visual Thinking Strategies -menetelmä ja kulttuuriosallistumisen edistäminen Sata vuotta, tuhat tulkintaa -hankkeessa
Ruotsalainen, Veera (2018)Tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella Visual Thinking Strategies -menetelmän mahdollisuuksia kulttuuriosallistumisen edistämisen välineenä. VTS on yksinkertainen, keskusteluun perustuva matalan kynnyksen kuvataiteen ... -
Ohjaamisen haasteet lapsijohtoisessa tutkimusprojektissa : ohjaajan toiminta mahdollistamassa tai rajoittamassa lasten osallisuutta
Sinisilta, Niina (2014)Tutkimuksessa tarkasteltiin lapsijohtoisen tutkimuksen ohjaamiseen liittyviä haasteita sekä sitä, miten ohjaaja toiminnallaan ja valinnoillaan mahdollistaa tai rajoittaa lasten osallisuutta. Tutkimuskohteena oli ... -
Varhaiskasvatusjohtajien inkluusiokäsitykset ja inkluusion vaikutukset päätöksentekoon
Käkönen, Johanna (2023)Laadullinen tutkimus varhaiskasvatusjohtajien inkluusiokäsityksistä sekä inkluusion vaikutuksista päätöksentekoon. -
Muutoksista mahdollisuuksiin : ohjauksen uutta identiteettia etsimässä
Nissilä, Pia; Varis, Eija; Parkkinen, Juha; Puukari, Sakari; Lairio, Marjatta; Puukari, Sauli (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2001) -
Erityistä tukea saavan lapsen sosiaalinen osallisuus peruskoululuokassa
Jernfors, Laura (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten erityistä tukea saavien lasten sosiaalinen osallisuus toteutuu alakoulussa heidän omassa luokassaan. Lisäksi tutkimuksessa pyrittiin avaamaan niitä tapoja ja keinoja, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.