Yliopisto-opiskelijaksi vaihtoehtoisin poluin : näkökulmia ammatillisten ja avoimen yliopiston opintojen kautta yliopisto-opiskelijaksi siirtymisestä
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-3232-9ISSN Hae Julkaisufoorumista
1456-5153Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimusselosteita [38]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Valintakokeen ja lukion opintomenestyksen merkitys yliopisto-opintojen menestyksen ennustajina
Utriainen, Jukka (2011)Utriainen, J. Valintakokeen ja lukion opintomenestyksen merkitys yliopisto-opintojen menestyksen ennustajina. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma (63 s.) Tutkimus oli osa ... -
Marginaalista vakiintuneeksi valintatavaksi : ideoita avoimen väylän kehittämiseen
Joutsen, Heli; Kuivalainen, Tuomo; Haltia, Nina; Lahtomaa, Mervi; Patja, Päivi; Krapu, Jenni; Ellfolk, Aino-Kaisa; Kekäläinen, Ulla; Savela, Paula; Vuori, Satu (Jyväskylän yliopisto, 2020)Esittelemme tässä julkaisussa Toinen reitti yliopistoon -hankkeessa (2018–2021) tehtyä avoimen väylän kehittämistyötä, joka on osa korkeakoulujen opiskelijavalintojen uudistusta. Mukana kehittämistyössä on ollut 11 ... -
Kilvoittelusta kilpailuun? : artikkelikokoelma Korkeakoulututkimuksen juhlasymposiumista 25.-26.8.2008
Aarrevaara, Timo; Saarinen, Taina (Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, 2009) -
Avoimen väylä hakutapana yliopistokoulutukseen : raportti opinto-ohjaajille ja yliopistojen opintohallinnon henkilöstölle suunnattujen kyselyjen tuloksista
Salminen, Timo; Aittola, Helena (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020)Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitos toteutti keväällä 2020 selvityksen, jossa Toinen reitti yliopistoon -hankkeen (TRY) toimeksiannosta toteutettiin kaksi kyselyä avoimesta väylästä hakutapana yliopistokoulutukseen. ... -
Opintojen sujuminen ja tuen saaminen ammattikorkeakouluopiskelijalla, jolla on ADHD-oireita
Puskala, Hanna-Liisa (2021)Proseminaarityön tarkoituksena oli tutkia yhden ammattikorkeakoulun opiskelijoiden, joilla on ADHD-oireita, opintojen sujumista ja tuen saamista. Tarkoituksena oli selvittää mitkä tekijät ovat vaikeuttaneet opintojen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.