Osaaminen kestävällä pohjalla : PISA 2003 Suomessa
dc.contributor.author | Kupari, Pekka | |
dc.contributor.author | Välijärvi, Jouni | |
dc.contributor.author | Linnakylä, Pirjo | |
dc.contributor.author | Reinikainen, Pasi | |
dc.contributor.author | Brunell, Viking | |
dc.contributor.author | Leino, Kaisa | |
dc.contributor.author | Sulkunen, Sari | |
dc.contributor.author | Törnroos, Jukka | |
dc.contributor.author | Malin, Antero | |
dc.contributor.author | Puhakka, Eija | |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T11:02:33Z | |
dc.date.available | 2014-09-19T11:02:33Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.isbn | 951-39-2151-4 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:994182 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44293 | |
dc.format.extent | 262 s. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos | |
dc.relation.isversionof | ISBN 951-39-2150-6 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Osaaminen kestävällä pohjalla : PISA 2003 Suomessa | |
dc.type | book | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:951-39-2151-4 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | book | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | oppimistulokset | |
dc.subject.yso | koulusaavutukset | |
dc.subject.yso | koululaiset | |
dc.subject.yso | peruskoulu | |
dc.subject.yso | nuoret | |
dc.subject.yso | matematiikka | |
dc.subject.yso | luonnontieteet | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | ongelmanratkaisu | |
dc.subject.yso | osaaminen | |
dc.subject.yso | kansainvälinen vertailu | |
dc.subject.yso | sukupuolierot | |
dc.subject.yso | sosioekonomiset tekijät | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | menestyminen | |
dc.subject.yso | perusopetus | |
dc.subject.yso | Suomi | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ |
Aineistoon kuuluvat tiedostot
Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin
-
Tutkimuksia [43]
Koulutuksen tutkimuslaitoksen avoin verkkojulkaisusarja vertaisarvioiduille tutkimuksille