dc.contributor.author | Liinamaa, Tarja | |
dc.date.accessioned | 2014-09-05T09:28:33Z | |
dc.date.available | 2014-09-05T09:28:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5807-7 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1445113 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44197 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (205 sivua) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.subject.other | preschool teacher education | |
dc.subject.other | mentoring | |
dc.subject.other | student -mentor relationships | |
dc.subject.other | day care centres | |
dc.subject.other | phenomenological methodology | |
dc.title | Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5807-7 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Varhaiskasvatus | fi |
dc.subject.method | fenomenologia | |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 504 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | opettajankoulutus | |
dc.subject.yso | lastentarhanopettajat | |
dc.subject.yso | harjoittelu | |
dc.subject.yso | opettaja-oppilassuhde | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | mentorointi | |