dc.contributor.author | Alho, Irja | |
dc.contributor.author | Korhonen, Riitta | |
dc.date.accessioned | 2014-05-25T05:10:19Z | |
dc.date.available | 2014-05-25T05:10:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | fi |
dc.identifier.citation | Alho, I. & Korhonen, R. (6.5.2014). EI kielioppia kieliopin vuoksi – kuusi toivetta. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti (Toukokuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2014/ | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43546 | |
dc.description.abstract | Äidinkielen opetuksen kielitieto-osio, etenkään kielioppi, ei liene koskaan keikkunut oppisisältöjen suosikkilistan kärjessä. Vaikka kielioppi koulussa on vuosikymmenien saatossa karsiutunut luurangon sirpaleiksi, oppilaiden motivointiongelmista riittää puhetta. Paljon mietitään sitä, miten sirpaleita opetettaisiin, eikä niinkään, mitä sirpaleita kannattaisi opettaa eikä varsinkaan sitä, onko ylipäänsä hyödyllistä opettaa pelkkiä sirpaleita. | fi |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti | |
dc.relation.uri | http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2014/ | |
dc.subject.other | kielioppi | fi |
dc.subject.other | kielitieto | fi |
dc.subject.other | kieltenopetus | fi |
dc.title | EI kielioppia kieliopin vuoksi – kuusi toivetta | fi |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201405251813 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kieliverkosto ja kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |