Altmetriikka - Miten tutkimus näkyy sosiaalisessa mediassa?
HUOM. Liitteessä vain esityksen lähdeaineisto. Varsinainen esitys katsottavissa Moniviestin-palvelun kautta.
Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kirjastoAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Henkilöbrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
Pasanen, Janika (2020)Henkilöbrändäys on varsin uusi ilmiö työelämässä, eikä siitä ole tehty vielä paljoakaan aiempaa tutkimusta. Tämän vuoksi on relevanttia tutkia henkilöbrändin rakentamista ja vertailla sitä yritysbrändin rakentamiseen, jota ... -
An analysis of fear factors predicting enterprise social media use in an era of communication visibility
Van Zoonen, Ward; Treem, Jeffrey W.; Sivunen, Anu (Emerald, 2022)Purpose The benefits associated with visibility in organizations depend on employees' willingness to engage with technologies that utilize visible communication and make communication visible to others. Without the ... -
Organizational Information and Communication Technologies and Their Influence on Communication Visibility and Perceived Proximity
van Zoonen, Ward; Sivunen, Anu; Rice, Ronald E.; Treem, Jeffrey W. (SAGE Publications, 2023)This study investigates the relationships between the use of various organizational ICTs, communication visibility, and perceived proximity to distant colleagues. In addition, this study examines the interplay between ... -
Knowledge Brokering in an Era of Communication Visibility
van Zoonen, Ward; Sivunen, Anu (Sage Publications, 2023)This study presents an analysis of the extent to which enterprise social media (ESM) use enhances visibility of content (message transparency) and connections (network translucence) in organizations, and how this affects ... -
Social network brand visibility (SNBV) : Conceptualization and empirical evidence
Shaikh, Aijaz A.; Glavee-Geo, Richard; Tudor, Adina-Gabriela; Zheng, Chen; Karjaluoto, Heikki (Springer International Publishing, 2018)Social media has become a new way of life that allows for real-time interaction among businesses (B2B) and consumers (P2P/C2C) as well as between business firms and consumers (B2C). Customers are increasingly accessing ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.