Understanding brand strategy adoption by high tech SME managers
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5628-8ISSN Search the Publication Forum
1457-1986Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3598]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitization of the communication and its implications for marketing
Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014) -
Strategisen johdon laskentatoimen menetelmien soveltaminen keskisuomalaisten PK-yritysten päätöksenteossa
Jakosuo, Hanna (2019)Tässä työssä tutkitaan keskisuomalaisten PK- yritysten strategisen johdon laskentatoimen menetelmien hyödyntämistä päätöksenteossa. Tutkielman tarkoituksena on selvittää kyseiset menetelmät ja menetelmien tarjoamat hyödyt ... -
Brand building in startups : best practices and influence on angel investor decision-making
Reuter, Aapo (2020)Startup-yritykset ovat tärkeitä uusien työpaikkojen ja innovaatioiden synnyttäjiä. Monet niistä kuitenkin kaatuvat ennen merkittävän kasvun saavuttamista. Syitä epäonnistumisen on monia, mutta vahvan yritysbrändin on ... -
Customer Engagement Enhancement on Instagram : Strategies for Small and Medium Enterprises
Wahid, Risqo; Karjaluoto, Heikki; Taiminen, Kimmo (EuroMed Press, 2022)This study aims to examine the effects of visual aesthetics (i.e., classical and expressive) and lengths of textual information (LTI) on customer engagement (i.e., likes and comments) in the contexts of Instagram and small ... -
Becoming TikTok Famous : Strategies for Global Brands to Engage Consumers in an Emerging Market
Wahid, Risqo; Karjaluoto, Heikki; Taiminen, Kimmo; Asiati, Diah Isnaini (SAGE Publications, 2023)This study examines the effects of content characteristics (i.e., informational and emotional characteristics), language, and nonverbal information on social media engagement (SME; i.e., likes, shares, and comments) in the ...