University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Lehdet
  • Tietue
  • 2014
  • 2014 nro 1
  • View Item
JYX > Lehdet > Tietue > 2014 > 2014 nro 1 > View Item

E-aineistot esiin

Thumbnail
View/Open
36.26 Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Ikonen, A., Tuikka, S. (2014) E-aineistot esiin. Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehti, nro 1/2014.
Published in
Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehti
Authors
Ikonen, Arto |
Tuikka, Sini
Date
2014

 
Publisher
Jyväskylän yliopiston kirjasto
ISSN Search the Publication Forum
1798-4890
Keywords
e-aineistot e-kirjat iPad kurssikirjat markkinointi markkinointiviestintä näkyvyys QR-koodi sähkökirjat viestintä
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201403051311

Metadata
Show full item record
Collections
  • 2014 nro 1 [4]
  • Kirjasto [32]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Henkilöbrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa 

    Pasanen, Janika (2020)
    Henkilöbrändäys on varsin uusi ilmiö työelämässä, eikä siitä ole tehty vielä paljoakaan aiempaa tutkimusta. Tämän vuoksi on relevanttia tutkia henkilöbrändin rakentamista ja vertailla sitä yritysbrändin rakentamiseen, jota ...
  • Monikanavaisen asiakasviestinnän haasteet ja mahdollisuudet : case Keski- Suomen opiskelija-asuntosäätiö sr 

    Salokorpi, Emma (2021)
    Nykypäivän sähköisten markkinointiviestintäkanavien moninaisuus voi luoda organisaatioille sekä mahdollisuuksia että haasteita. Asiakkaat kaipaavat laadukasta ja monipuolista sisältöä, mutta samalla vastaanotetun informaation ...
  • “Tähän väliin asiaa meidän sponsorilta” : kaupalliset yhteistyöt suomalaisissa podcasteissa 

    Pesonen, Reetta; Carpén, Helmi (2021)
    Podcastien suosio on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Niissä on jo tunnistettu olevan paljon kaupallista potentiaalia, mutta aiempi tutkimus ei ole vielä keskittynyt tutkimaan niiden kaupallisuuden toimintalogiikkaa. ...
  • Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti 

    Töllinen, Aarne; Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)
  • Social network brand visibility (SNBV) : Conceptualization and empirical evidence 

    Shaikh, Aijaz A.; Glavee-Geo, Richard; Tudor, Adina-Gabriela; Zheng, Chen; Karjaluoto, Heikki (Springer International Publishing, 2018)
    Social media has become a new way of life that allows for real-time interaction among businesses (B2B) and consumers (P2P/C2C) as well as between business firms and consumers (B2C). Customers are increasingly accessing ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre