dc.contributor.author | Peltomaa, Kaisa | |
dc.date.accessioned | 2014-01-29T09:52:11Z | |
dc.date.available | 2014-01-29T09:52:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5586-1 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1307294 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42887 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (163 sivua) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | literacy intervention | |
dc.subject.other | Response to Intervention | |
dc.subject.other | reading disability | |
dc.subject.other | letter knowledge | |
dc.subject.other | phonological awareness | |
dc.subject.other | rapid automatized naming | |
dc.subject.other | reading disabilities | |
dc.subject.other | dyslexia | |
dc.title | "Opinkohan mä lukemaan?" : lukivaikeuksien tunnistaminen ja kuntouttaminen alkuopetusvaiheessa | |
dc.title.alternative | Lukivaikeuksien tunnistaminen ja kuntouttaminen alkuopetusvaiheessa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5586-1 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 487 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | dysleksia | |
dc.subject.yso | lukihäiriöt | |
dc.subject.yso | oppimisvaikeudet | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | alkuopetus | |
dc.subject.yso | koulutulokkaat | |
dc.subject.yso | fonologinen tietoisuus | |
dc.subject.yso | kuntoutus | |
dc.subject.yso | neuropsykologia | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |