Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorHarmanen, Minna
dc.date.accessioned2014-01-24T11:49:05Z
dc.date.available2014-01-24T11:49:05Z
dc.date.issued2013fi
dc.identifier.citationHarmanen, M. (10.12.2013). Kieli- ja tekstitietoisuutta kouluun! Kielitietoinen koulu ja äidinkielen ja kirjallisuuden opetus. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti (Joulukuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2013
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42866
dc.description.abstractPerusopetuksen opetussuunnitelmien uudistus lisää koulun kielitietoisuutta ja muuttaa kaikkien oppiaineiden opetusta tekstitietoiseen ja tekstilajeja tunnistavan pedagogiikan suuntaan. Samalla äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksen asema ja merkitys sekä yhteydet muihin oppiaineisiin vahvistuvat. Yhteistyö eri oppiaineiden välillä tukee monipuolisen suomen kielen ja vuorovaikutustaitojen kehittymistä.fi
dc.language.isofin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti
dc.relation.urihttp://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2013/
dc.subject.otherkielitietoisuus
dc.subject.otheropetussuunnitelma
dc.subject.otheräidinkieli
dc.subject.otherkirjallisuus
dc.titleKieli- ja tekstitietoisuutta kouluun! Kielitietoinen koulu ja äidinkielen ja kirjallisuuden opetusfi
dc.typeArtikkelifi
dc.typeArticleen
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201401241134
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot