No sellaista se työelämä oikeasti on! : työelämäyhteistyön kehittäminen Keski-Suomen lukiohankkeessa
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-5427-7ISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-139XAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimusselosteita [38]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työelämäyhteistyö ammattikorkeakouluopettajan osaamishaasteena
Töytäri, Aija; Tynjälä, Päivi; Vanhanen-Nuutinen, Liisa; Virtanen, Anne; Piirainen, Arja (Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö, OKKA-säätiö, 2019)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin ammattikorkeakouluopettajien työelämäyhteistyön osaamishaasteita. Tutkimusaineisto kerättiin yksilö- ja ryhmähaastatteluilla, joihin osallistui 16 eri alojen ammattikorkeakouluopettajaa. ... -
Taitava Keski-Suomi -tutkimus Osa 2, Työelämäyhteistyö ammatillisessa koulutuksessa ja työyhteisöjen oppiminen
Tynjälä, Päivi; Nikkanen, Pentti; Volanen, Matti Vesa; Valkonen, Sakari (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005) -
Business Cooperation - Improving The Working Life Relevance of Higher Education
Myllymäki, Mikko; Määttälä, Jukka; Hakala, Ismo (IEEE; Czech Technical University in Prague, 2021)Education programmes should provide students with the skills for working life. This is important not only for students, but also for companies. Skills refers, in addition to competence in a specific area, to general ... -
Higher Education of Digitalized Accounting Benefits from Networked Cooperative Learning and Working Life Collaboration
Viinikainen, Marianne; Pajunen, Kati; Sjögrén, Helena; Mirola, Tuuli; Tynninen, Leena (Horizon Research Publishing, 2022)Cooperative learning is a structured way of small group working. The key elements are positive interdependence, individual accountability, promotive interaction, social skills and group processing. In this study, we create ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.