Myyjän ja asiakkaan vuorovaikutus : oppikirjan kirjoittaminen ja arviointi
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Ensisijaisesti neuvoin, ohjein ja kehotuksin" : järjestyksenvalvojan viestintä aggressiivisesti käyttäytyvän asiakkaan kanssa
Keikkala, Viivi (2016)Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää, millaista kielellistä ja nonverbaalista aggressiota järjestyksenvalvojat kokevat asiakaspalvelutilanteissa, miten he siihen reagoivat ja mitä selittäviä tekijöitä ... -
Ketterä 7-9 -oppikirjan kirjoitustehtäviä ja -käsityksiä
Tytärniemi, Hanna (2022)Tutkimus tarkastelee yläkoulun suomi toisena kielenä -oppilaille suunnatun Ketterä 7–9 -oppikirjan kirjoittamisen osa-alueen kirjoitustehtäviä. Tutkimuksen tavoitteena on kuvata tehtäviä, niissä heijastuvia kirjoituskäsityksiä ... -
Muististrategiat ja oppikirjan rakenne
Risto, Tapani (2002)