Myyjän ja asiakkaan vuorovaikutus : oppikirjan kirjoittaminen ja arviointi
Tekijät
Päivämäärä
2013Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Ensisijaisesti neuvoin, ohjein ja kehotuksin" : järjestyksenvalvojan viestintä aggressiivisesti käyttäytyvän asiakkaan kanssa
Keikkala, Viivi (2016)Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää, millaista kielellistä ja nonverbaalista aggressiota järjestyksenvalvojat kokevat asiakaspalvelutilanteissa, miten he siihen reagoivat ja mitä selittäviä tekijöitä ... -
Ketterä 7-9 -oppikirjan kirjoitustehtäviä ja -käsityksiä
Tytärniemi, Hanna (2022)Tutkimus tarkastelee yläkoulun suomi toisena kielenä -oppilaille suunnatun Ketterä 7–9 -oppikirjan kirjoittamisen osa-alueen kirjoitustehtäviä. Tutkimuksen tavoitteena on kuvata tehtäviä, niissä heijastuvia kirjoituskäsityksiä ... -
Muististrategiat ja oppikirjan rakenne
Risto, Tapani (2002)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.