Aineistot 121-125 / 161

    • Saavutettavuutta ja monikanavaisuutta digipedagogiikkaan 

      Ladonlahti, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2020)
      Miten luentotallenteeni tavoittaa viittomakielisen opiskelijan? Miten hitaasti lukeva opiskelijani selviää artikkelimateriaaleista? Miten toimin opettajana, kun muutama opiskelija vie kaiken tilan? Nämä kysymykset ovat ...
    • Luottamuksen rakentuminen verkko-opiskelussa 

      Valkonen, Leena; Tyrväinen, Heli; Uotinen, Sanna (Suomen Kasvatustieteellinen Seura ry ; Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020)
      Tässä artikkelissa kuvataan verkko-opiskelussa rakentuvaa luottamusta verkkokurssilla opiskelevan opiskelijan näkökulmasta. Tutkimusaineistona on Jyväskylän yliopiston avoimen yliopiston verkkokursseille osallistuneille ...
    • Naiset tarvitsevat kokonaisvaltaista päihdehoitoa 

      Karttunen, Teija (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2020)
    • Sähköiset tunnistustyökalut lisäävät etäopiskelumahdollisuuksia 

      Kallinen-Kuisma, Minna; Nieminen, Matti; Ladonlahti, Tarja (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2019)
      TeSLA-hankkeen tavoitteena oli monipuolistaa ja parantaa verkko-opiskelumahdollisuuksia eurooppalaisissa korkeakouluissa kehittämällä työkaluja, jotka tunnistavat sekä etäopiskelijan että opintosuorituksen tekijyyden ja ...
    • Laura Ruohosen näytelmä Sotaturistit pasifistisena satiirina 

      Lintunen, Jarmo (Kirjallisuudentutkijain seura, 2019)
      Artikkelissani tutkin Laura Ruohosen Sotaturistit-näytelmää (2008) satiirin viitekehyksessä. Satiirille on tyypillistä selkeä kohde, johon kritiikki tai aggressio kohdistuu, sekä humoristinen ja leikittelevä käsittely ja ...