Public relations in a transition society 1989-2002 : using a stakeholder approach in organisational communications and relations analyses
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5377-5ISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-4331Asiasanat
public relations government relations communication change stakeholders worldview organisational culture ideology 1990-luku 2000-luku organisaatioviestintä viestintäkulttuuri suhdetoiminta organisaatiot yritykset viestintä teleala energia-ala yrityskulttuuri asiakassuhde vuorovaikutus siirtymätalous demokratisoituminen yhteiskunnallinen muutos Viro
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3599]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The contribution of public relations to organisational decision making and autopoiesis of organisations : the perspective of the Luhmannian social system paradigm
Mykkänen, Markus (University of Jyväskylä, 2018)This doctoral dissertation investigates the contribution of public relations professionals to organisational decision-making processes and autopoiesis of organisations. The research approach utilises Niklas Luhmann’s ... -
Contribution of Public Relations to Organizational Decision Making : Insights from the Literature
Mykkänen, Markus; Vos, Marita (The Public Relations Society of America, Inc, 2015)The purpose of this paper is to clarify the contribution of public relations practitioners to organizational decision making and, in particular, how this has been seen in peer-reviewed journals over the last 10 years. ... -
Faith-holders as social capital of Finnish public organisations
Luoma-aho, Vilma (University of Jyväskylä, 2005)Vilma Luoma-aho tutki väitöskirjassaan suomalaisten julkisten organisaatioiden sidosryhmäsuhteita. Luoma-ahon mukaan olemme siirtymässä maineyhteiskuntaan, jossa sosiaalisilla suhteilla ja mielikuvilla on keskeisen tärkeä ... -
Love Wins : A Love Lens Approach to Cultivation of Organization-Stakeholder Relationships
Badham, Mark (Emerald, 2020)This chapter adds to emerging research exploring the construct of joy by drawing attention to the value of more loving stakeholder relationships. Relationship management research has focussed attention on the antecedents, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.