Show must go on : yleisötutkimus musiikkiteatteri Koitossa 2012
Tutkimukseni on yleisötutkimus Helsinkiläisestä Musiikkiteatteri Koitosta keväältä 2012. Tutkimus on pääasiassa määrällinen, sisältäen kuitenkin myös pienen laadullisen osuuden. Työssäni käsittelen Musiikkiteatteri Koittoa sen erityisen konseptinsa kautta ja pyrkimykseni on selvittää mitä erityistä kyseinen teatteri antaa yleisölleen ja mitkä ovat sen vahvuudet ja heikkoudet. Tarkoitukseni on myös selvittää mistä musiikkiteatteri Koiton yleisö koostuu, eli mikä on sen yleisöprofiili. Minua kiinnostaa mikä saa ihmiset valitsemaan juuri Koiton ja mihin he siellä kiinnittävät huomiota ja mihin he todella rahansa käyttävät. Koitto tarjoaa pelkän teatteriesityksen lisäksi hyvin monenlaisia palveluita erityisesti ravintolapuolella. Musiikkiteatteri Koitto pystyy elämään itsenäisesti ilman valtion antamaa rahoitusta, mikä kulttuurinkentällä on hyvin harvinaista, ja halusin tietää kuinka tämä on mahdollista. Yleisön osallistuminen, sekä näyttelijöiden ja yleisön välinen vuorovaikutus on myös yksi tärkeä osa-alue tutkimuksessani, sillä koen että tämä asia on poikkeuksellinen tässä teatterissa
...
Muu nimeke
Yleisötutkimus musiikkiteatteri Koitossa 2012Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29561]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Crossing Borders – Artistic Practices in Performing and Narrating Belonging: project data
Pöyhönen, Sari; Saresma, Tuija; Hiltunen, Kaisa; Vallius, Antti; Sääskilahti, Nina; Jäntti, Saara; Haapakangas, Eeva-Leena; Puranen, Pauliina; Sahradyan, Sonya (2024)Rajojen yli -hanke tutki kuulumista ja kuulumattomuutta taiteen keinoin. Tutkimusaineisto koostuu viiden työpajan (sanataide, elokuva, kuvataide, teatteri, kollaasi) tuotoksista (esim. elokuvat, runot, maalaukset ja ... -
Publicly available datasets from Crossing Borders project - artwork, photographs and advertisement material
Pöyhönen, Sari; Saresma, Tuija; Hiltunen, Kaisa; Vallius, Antti; Sääskilahti, Nina; Jäntti, Saara; Haapakangas, Eeva-Leena; Puranen, Pauliina; Sahradyan, Sonya (University of Jyväskylä, 2024)Rajojen yli -hanke tarkasteli kuulumista ja kuulumattomuutta taiteen keinoin. Tutkimusaineisto koostuu viiden työpajan (sanataide, elokuva, kuvataide, teatteri, yhteisö) tuotoksista (esim. elokuvat, runot, maalaukset ja ... -
Tekoälyn hyödyntäminen yritysten markkinoinnissa
Mustamäki, Miika (2021)Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan, kuinka tekoälyä voidaan hyödyntää yritysten markkinoinnissa. Tekoäly on ottanut suuria kehitysaskeleita viime vuosina, joten myös sen käyttö on yleistynyt ympärillämme ja myös ... -
Marketing-as-practice : A framework and research agenda for value-creating marketing activity
Skålén, Per; Cova, Bernard; Gummerus, Johanna; Sihvonen, Antti (SAGE Publications, 2023)This paper draws on practice theory and a review of practice theoretical studies in marketing, management, consumer, and markets research to advance our knowledge of marketing as a value-creating activity within firms. ... -
Marketing or methodology? : Exposing the fallacies of PLS with simple demonstrations
Rönkkö, Mikko; Lee, Nick; Evermann, Joerg; McIntosh, Cameron; Antonakis, John (Emerald, 2023)Purpose Over the past 20 years, partial least squares (PLS) has become a popular method in marketing research. At the same time, several methodological studies have demonstrated problems with the technique but have had ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.