Maahanmuuttajaoppilaat englannin opetuksessa : opetuksen käytänteet, haasteet ja eriyttäminen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Taitava vieraan kielen oppija ja ylöspäin eriyttäminen alakoulun englannin opetuksessa
Valta, Sofia (2012)Valta, Sofia 2012. ”Taitava vieraan kielen oppija ja ylöspäin eriyttäminen alakoulun englannin opetuksessa”. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. 91 sivua, 4 liitettä. Tutkimuksen ... -
Ammatillisten opettajien kielitietoiset käytänteet maahanmuuttotaustaisille lähihoitajaopiskelijoille suunnatussa opetuksessa
Kujamäki, Marjaana (2022)Kielitietoisuuden käsite on keskeinen pedagogiikan kentällä. Peruskoulun kontekstissa opettajia pidetään oman oppiaineen kielen opettajina ja koulut nähdään monikielisinä yhteisöinä (ks. POPS 2014: 28). Myös ammatillisessa ... -
Englannin opetuksen eriyttäminen : mahdollinen vai mahdoton tehtävä?
Roiha, Anssi (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2023) -
Moninaisten oppijoiden tukeminen vieraiden kielten opetuksessa eriyttämisen keinoin
Mäntylä, Katja; Roiha, Anssi; Kajander, Kati (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)This article discusses differentiation as a means of providing individual support for foreign language learners. In line with inclusive education, all language teachers need to have some knowledge of how to support a wide ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.