Valta perheyrittäjänaisten subjektiivisena kokemuksena
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2013Oppiaine
YrittäjyysJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5169-6ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3559]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Construction of the entrepreneurial identity in the family business context : a cross-cultural study
Laakkonen, Anne (University of Jyväskylä, 2012) -
Intuition and entrepreneurs : a phenomenological study of managerial intuition of Finnish family entrepreneurs
Kakkonen, Marja-Liisa (University of Jyväskylä, 2006)Business environments have changed rapidly especially during the last decades. Nowadays there are many unpredictable and uncertain factors in managing businesses. In addition, rational thinking and decision-making based ... -
Female entrepreneurs performance : a systematic literature review of forces influencing the performance of African female entrepreneurs
Ewoh, Ethel (2014)The role of entrepreneurship has been known for many decades as the most important factor contributing to the economic development. Most studies, regarding female or gender difference in SMEs performance have mainly emerged ... -
Palkkatyöstä yrittäjäksi : sosiaali- ja terveysalalla toimivien yrittäjien ajattelutavan muutoksista
Nurmenniemi, Helinä (Jyväskylän yliopisto, 2013)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.