Construction of the entrepreneurial identity in the family business context : a cross-cultural study
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2012Oppiaine
YrittäjyysJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4550-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3573]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yrittäjävalmiudet ja niiden oppiminen : perustaja- ja jatkajayrittäjien käsityksien eroja
Oksanen, Jouni (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Russian immigrant entrepreneurship in Finland : narratives of eight Russian immigrant entrepreneurs
Sandelin, Reija (University of Jyväskylä, 2014) -
The concept of the good in the context of family entrepreneurship culture : entre-pology of Russian family-owned businesses
Nemilentsev, Mikhail (University of Jyväskylä, 2013) -
Intuition and entrepreneurs : a phenomenological study of managerial intuition of Finnish family entrepreneurs
Kakkonen, Marja-Liisa (University of Jyväskylä, 2006)Business environments have changed rapidly especially during the last decades. Nowadays there are many unpredictable and uncertain factors in managing businesses. In addition, rational thinking and decision-making based ... -
Subjective well-being as an individually constructed phenomenon
Kauko-Valli, Sofia (University of Jyväskylä, 2008)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.