University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Lehdet
  • Prologi
  • 2012
  • View Item
JYX > Lehdet > Prologi > 2012 > View Item

Lääketieteen opiskelijoille suunnattu vuorovaikutuskoulutus

Thumbnail
View/Open
211.0Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Koponen, J. (2012). Lääketieteen opiskelijoille suunnattu vuorovaikutuskoulutus. Prologi : puheviestinnän vuosikirja 2012, 2012, 60-64. http://prologos.fi/prologi/index.php?page=vuosikirjat
Published in
Prologi : puheviestinnän vuosikirja 2012
Authors
Koponen, Jonna
Date
2012
Copyright
© Kirjoittaja ja Prologos ry

 
Lectio praecursoria puheviestinnän väitöskirjaksi tarkoitetun tutkimuksen Kokemukselliset oppimismenetelmät lääketieteen opiskelijoiden vuorovaikutuskoulutuksessa tarkastustilaisuudessa Tampereen yliopistossa 8.6.2012. Vastaväittäjänä toimi professori Sari Lindblom-Ylänne ja kustoksena professori Pekka Isotalus.
Publisher
Prologos ry
ISSN Search the Publication Forum
1795-7613
Keywords
opiskelijat vuorovaikutustaidot lääketiede potilasohjeet korkeakouluopetus

Original source
http://prologos.fi/prologi/index.php?page=vuosikirjat

URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201302131213

Metadata
Show full item record
Collections
  • 2012 [7]
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement
Open Science Centre