Äänen retoriikka lastenmainoksissa : musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5056-9ISSN Search the Publication Forum
1459-4331Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3599]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Attitudes toward in-game advertisements : comparisons between brand placements, skippable advertisements and non-skippable advertisements
Lehkonen, Mikko (2021)Videopeliteollisuus on ohittanut elokuvateollisuuden lipputulojen suhteen. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että tätä suurta teollisuudenalaa ei olla otettu täysin käyttöön tuotemerkkien mainonnassa videopelien pelaajille. Pelien ... -
Controversies over social group representation in advertisements : a case study on Hornbach’s The Smell of Spring narrative ad
Anipa, Florence (2020)Till date, advertising contents continue to raise controversy in the media due to miscommunication and misinterpretation. This study examines a proposed television ad, it also looks into the intended message to be communicated ... -
“To The Moon?” : a study on the use of rhetorical devices in cryptocurrency advertisement
Salmela, Vesa (2022)Kryptovaluuttateollisuuden ennustetaan jatkavan nousuaan, mikä puolestaan tuo markkinoille jatkuvasti uusia kryptovaluuttoja. Johtuen mainostajien rajallisesta budjetista, sekä internetin keskustelupalstojen keskeisestä ... -
“You, who can resend life or raise the dead” : a study on rhetorical devices and persuasiveness of games console TV advertising
Laulainen, Emilia (2021)Mainonnan, sekä mainonnassa hyödynnettyjen retoristen strategioiden näkyvyys ja suosio tutkimuksessa on nostanut päätään merkittävästi lähivuosina, eikä suotta: Retorisilla keinoilla kuvataan olevan yhä suurempi merkitys ... -
“Nyt surffaat huoletta basically koko Euroopassa” : the frequency, use and functions of English in Finnish television advertising
Laitinen, Sara (2020)Englannin kielestä on tullut vuosien saatossa globaali maailmankieli, jota opetetaan ja osataan lähestulkoon kaikkialla. Englannilla on merkittävä maailmanlaajuinen valta-asema esimerkiksi tieteen, teknologian ja talouden ...