Opettajan päiväkirja: Täydellisen epätäydellinen koulupäivä
Opettajan päiväkirja: Täydellisen epätäydellinen koulupäivä (2012, 6.3.2012). Kirjoittanut alakoulunopettaja Johanna. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2012/
Authors
Date
2012Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Olen nuori opettaja. Työskentelen kolmatta vuotta keskisuuressa alakoulussa. Olen koulutukseltani kieltenopettaja, mutta hankin sen jälkeen vielä luokanopettajan kelpoisuuden, enkä ole hetkeäkään katunut. Opetan tällä hetkellä 4. luokkaa ja lisäksi minulla on 10 tuntia viikossa englantia ja ruotsia eri-ikäisille oppilaille.
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2012/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajan sanallisen ja sanattoman viestinnän merkitys kuudesluokkalaisten oppimiselle koululiikunnassa
Forsberg, Erika; Matilainen, Irina (2011) -
Poimintoja opettajan oikeudellisista vastuista
Lähteenmäki, Karri (2006) -
Innostava koulupäivä : ehdotus joustavan koulupäivän rakenteen vakiinnuttamiseksi
Pulkkinen, Lea (Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2015)Selvitystyön tehtävänä oli koota tutkimukseen ja toimiviin käytänteisiin perustuvaa tietoa joustavan koulupäivän hyvinvointivaikutuksista sekä tehdä kehittämisehdotuksia siitä, miten joustava koulupäivä on tarkoituksenmukaista ... -
Opettajan päiväkirja: Amisenglantia joka lähtöön
Unknown author (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2012)Opettajan päiväkirja -sarjan viimeisessä osassa työpäivästään kertoo Satakunnan ammattiopiston lehtori, joka opettaa englannin kaksi kaikille pakollista kurssia autonasentajille, kuljettajille, talonrakentajille, ...