Kahvilakäynti auttaa naisyrittäjää kehitysmaassa
Lämsä, A.-M. (2011). Kahvilakäynti auttaa naisyrittäjää kehitysmaassa. Yritysetiikka, 3(1), 34-36. http://eben-net.fi
Julkaistu sarjassa
YritysetiikkaTekijät
Päivämäärä
2011Julkaisija
EBENISSN Hae Julkaisufoorumista
1797-8866
Alkuperäislähde
http://eben-net.fiJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/20885593
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Naisten pankin vapaaehtoiset : motiiveja vapaaehtoistyötä kohtaan
Valtanen, Annina (2016)Tutkielman tarkoituksena on tarkastella, minkälaisista tekijöistä vapaaehtoisten motivaatio vapaaehtoistoimintaa kohtaan koostuu ja minkälaiset tekijät puolestaan heikentävät motivaatiota. Samalla kartoitan, miksi ... -
Parisuhdeväkivaltaa kokeneiden naisten auttamistyö ja tukihenkilötoiminta : ”Jos voi omalta osaltaan auttaa jonkun sen hetteikön ylitse.”
Tihveräinen, Sonja (2018)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää Naisten Linja ry:n järjestämään MARAK-tukihenkilökoulutukseen osallistuneiden käsityksiä omasta toimijuudestaan parisuhdeväkivaltaa kokeneiden naisten auttamistyössä. MARAK eli moniammatillinen ... -
Economic, social and stakeholder-related analysis in sport facility management
Kotthaus, David (Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Organising capacity - a collective process leading to place branding : coordination, co-operation and engagement
Vuorinen, Maarit (University of Jyväskylä, 2015)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.