Organising capacity - a collective process leading to place branding : coordination, co-operation and engagement
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in humanitiesTekijät
Päivämäärä
2015Oppiaine
YhteisöviestintäPääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
HUOM! Asiaan liittyy rehtorin päätös, jonka mukaan kirjoittaja on väitöskirjassaan syyllistynyt vilppiin tieteellisessä toiminnassa. Please take notice that the Rector of the University has made a decision according to which the author of the dissertation is guilty of academic fraud.
Julkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-6119-0ISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-4331Julkaisuun sisältyy osajulkaisuja
- 1. Esiselvitys hyvän tieteellisen käytännön loukkausepäilyasiassa.
- 2. Rehtorin päätös hyvän tieteellisen käytännön loukkausepäilyasiassa.
Asiasanat
brändityö organisaatiokapasiteetti motivaatio-orientaatio paikkakiintymys tahtotila place branding stakeholder engagement place management place leadership co-operation in place branding yhteisöviestintä viestintä brändäys mielikuvamarkkinointi paikka paikallisuus alueet koordinointi yhteistoiminta seutuyhteistyö sitoutuminen kilpailu sidosryhmät toimijat julkinen sektori yksityinen sektori paikallisyhteisöt kollektiivinen toiminta markkinointi
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Coordination of complex operations over organisational boundaries
Heikkilä, Marikka (University of Jyväskylä, 2010) -
Maturity in Leaps and Bounds : Organisational Listening for Customer Engagement
Erkkilä, Taina; Luoma-aho, Vilma (EuroMed Press; University of Nicosia, 2022)Much of organisational development occurs during times of crisis when answers and solutions are urgently needed. The research presented in this paper suggests that, during such times, what matters for organisational ... -
Hateholders and Brandjacking : Negative Engagement of Customers and Stakeholders
Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma; Bowden, Jana (Routledge, 2023)Social and real-time media allow customers and other stakeholders to easily voice their opinions online when brands or organisations fail to meet their expectations. Such outbursts, which are often addressed through corporate ... -
Organisational love : external stakeholder perspective on organisation showing affection in B2B relationship
Mattinen, Jenni (2022)The aim of this study is to investigate love in organisation-stakeholder relationships (OSR). While brand love research typically examines stakeholders’ love for brands and organisations, this study examines organisations’ ... -
Televisioidun urheilun muuttuva toimintaympäristö ja kuluttajien sitouttaminen palveluun
Hartikainen, Sanni (2022)Tämä liikunnan yhteiskuntatieteiden ja markkinoinnin kaksoisgradututkielma tarkastelee televisioidun urheilun mediakenttää Suomessa sekä alan toimijoiden käsityksiä asiakkaiden sitouttamisesta urheilupalveluun. Tutkimus ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.