Organising capacity - a collective process leading to place branding : coordination, co-operation and engagement
Published in
Jyväskylä studies in humanitiesAuthors
Date
2015Discipline
YhteisöviestintäAccess restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
HUOM! Asiaan liittyy rehtorin päätös, jonka mukaan kirjoittaja on väitöskirjassaan syyllistynyt vilppiin tieteellisessä toiminnassa. Please take notice that the Rector of the University has made a decision according to which the author of the dissertation is guilty of academic fraud.
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-6119-0ISSN Search the Publication Forum
1459-4331Contains publications
- 1. Esiselvitys hyvän tieteellisen käytännön loukkausepäilyasiassa.
- 2. Rehtorin päätös hyvän tieteellisen käytännön loukkausepäilyasiassa.
Keywords
brändityö organisaatiokapasiteetti motivaatio-orientaatio paikkakiintymys tahtotila place branding stakeholder engagement place management place leadership co-operation in place branding yhteisöviestintä viestintä brändäys mielikuvamarkkinointi paikka paikallisuus alueet koordinointi yhteistoiminta seutuyhteistyö sitoutuminen kilpailu sidosryhmät toimijat julkinen sektori yksityinen sektori paikallisyhteisöt kollektiivinen toiminta markkinointi
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3295]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Coordination of complex operations over organisational boundaries
Heikkilä, Marikka (University of Jyväskylä, 2010) -
Maturity in Leaps and Bounds : Organisational Listening for Customer Engagement
Erkkilä, Taina; Luoma-aho, Vilma (EuroMed Press; University of Nicosia, 2022)Much of organisational development occurs during times of crisis when answers and solutions are urgently needed. The research presented in this paper suggests that, during such times, what matters for organisational ... -
Organisational love : external stakeholder perspective on organisation showing affection in B2B relationship
Mattinen, Jenni (2022)The aim of this study is to investigate love in organisation-stakeholder relationships (OSR). While brand love research typically examines stakeholders’ love for brands and organisations, this study examines organisations’ ... -
Televisioidun urheilun muuttuva toimintaympäristö ja kuluttajien sitouttaminen palveluun
Hartikainen, Sanni (2022)Tämä liikunnan yhteiskuntatieteiden ja markkinoinnin kaksoisgradututkielma tarkastelee televisioidun urheilun mediakenttää Suomessa sekä alan toimijoiden käsityksiä asiakkaiden sitouttamisesta urheilupalveluun. Tutkimus ... -
Alignment and leadership in ICT strategies of private and public organizations
Hyvönen, Harri (University of Jyväskylä, 2015)