Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorPakarinen, Eija
dc.date.accessioned2012-10-09T05:53:32Z
dc.date.available2012-10-09T05:53:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-951-39-4866-5
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1231944
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/39933
dc.format.extent1 verkkoaineisto (96 sivua).
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in education, psychology and social research
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherclassroom quality
dc.subject.otherlearning motivation
dc.subject.othertask-avoidant behavior
dc.subject.otheracademic pre-skills
dc.subject.otherkindergarten
dc.subject.otherteacher stress
dc.subject.otherpreschool students
dc.subject.otherpreschool interaction
dc.subject.otherteacher-child interactions
dc.titleRelations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens
dc.typedoctoral thesis
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-4866-5
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaYhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Social Sciencesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiainePsykologiafi
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06
dc.relation.issn0075-4625
dc.relation.numberinseries447
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.subject.ysoesiopetus
dc.subject.ysoesikoululaiset
dc.subject.ysoopettaja-oppilassuhde
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysomotivaatio
dc.subject.ysoopiskelumotivaatio
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright