University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Miten kirjakauppa pyrkii vaikuttamaan ihmisten lukutottumuksiin : erään kirjakauppaketjun markkinointitoimenpiteitä teoriassa ja käytännössä

Icon
781.0 Kb

Authors
Koistinen, Katja
Date
1999
Discipline
KirjallisuusLiterature
Access restrictions
You can request a copy of this thesis here

 
Keywords
kirjakaupat markkinointi kirjallisuus mainonta lukutottumukset kulutustottumukset kuluttajat
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-19991192290

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23985]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Book 2010 : development trends in the book trade - summary 

    Lauri Saarinen; Juri Joensuu; Raine Koskimaa (Jyväskylän yliopisto, 2003)
  • Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla 

    Salonkari, Lasse (2022)
    Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ...
  • "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä 

    Lappalainen, Roni (2022)
    Tutkielmassa tarkastellaan yritysten vastuullista markkinointiviestintää multimodaalisen kriittisen diskurssinanalyysin avulla. Tutkielman tavoitteena on selvittää, mitä vallitsevaan sosiaaliseen paradigmaan liittyviä ...
  • Käyttäytymiseen perustuva kohdennettu mainonta verkossa : hyödyllistä sisältöä vai kuluttajan yksityisyyden rikkomista? 

    Suontama, Julia (2022)
    Tämän kvantitatiivisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajien asenteisiin kohdennettua mainontaa kohtaan. Lisäksi tutkimuksessa haluttiin selvittää, kuinka asenne käyttäytymiseen ...
  • Kuluttajien suhtautuminen mobiilimainontaan – sitoutumista vai välttelyä? 

    Perttula, Pauliina (2022)
    Mobiilimarkkinoinnin määrä on kasvanut huomattavasti kuluttajien ajankäytön siirtyessä yhä enemmän mobiiliin, ja sen on todettu olevan tehokas keino mainostaa. Mobiilimarkkinointi pitää sisällään maksetun mobiilimainonnan, ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre