Oppikoulujen kirjallisuudenopetuksen suuntaviivoja 1950-1972
Authors
Date
1974Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Publisher
Jyväskylän yliopistoMetadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [28103]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Oppilaiden kurinalaistamista ja kategorisointia : suomalaisten oppikoulujen rangaistuskäytänteistä
Puranen-Impola, Karoliina (Suomen kouluhistoriallinen seura, 2022)Lectio praecursoria Suomen historian väitöskirjaan Kurinalaistamisen ja kategorisoinnin keino. Rangaistuskäytänteet seitsemässä suomalaisessa oppikoulussa 1905–1925, Jyväskylän yliopistossa 28.1.2022. -
Savuverhon taakse : draama kirjallisuudenopetuksen työtapana
Åkerblad, Eeva (2015)Pro gradu -työssäni tarkastelen draamaa kirjallisuudenopetuksen työtapana. Vuonna 2016 käyttöön otettavat perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet osoittavat, että draama on työtapana ajankohtainen ja suositeltu. ... -
Salainen kerho - kirjallisuudenopetuksen laadukas oppimateriaali
Arvaja, Sanni; Fagerholm, Sini (2002) -
Elämyksellistä analyysia peruskouluun! kirjallisuudenopetuksen kehittäminen oppilaiden näkökulmasta
Ollila, Anna-Riikka; Titoff, Reetta (2009)