Suuntaviivoja Jyväskylän yliopiston Humanistis- yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen systematisointiin : raportti YVV-ryhmän toiminnasta ja alueellisista sidosryhmätapaamisista
Lindholm, S. (2022). Suuntaviivoja Jyväskylän yliopiston Humanistis- yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen systematisointiin : raportti YVV-ryhmän toiminnasta ja alueellisista sidosryhmätapaamisista. Jyväskylän yliopisto. URN: URN:NBN:fi:jyu-202212015439
Tekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2022
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kuinka mitata yliopiston vuorovaikutusta, vaikuttavuutta ja kolmatta tehtävää? : yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen mittaamisen esteet humanistis-yhteiskuntatieteellisillä aloilla
Lindholm, Samuel; Litmanen, Tapio; Hakanen, Marko (Valtiotieteellinen yhdistys, 2023)Käsittelemme tässä artikkelissa yhteiskunnallista vuorovaikutusta ja sen mittaamiseen liittyviä haasteita erityisesti humanistis-yhteiskuntatieteellisellä kentällä. -
Koronapandemian vaikutukset jatko-opintoihin: Humanistis-yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan keväällä 2020 ja 2021 toteuttaman kyselyn tulokset
Tammelin-Laine, Taina; Ojala, Jari; Niskanen, Heli (Jyväskylän yliopisto, 2021)Covid-19-pandemian vaikutuksia elämän eri osa-alueille on jo tutkittu ympäri maailman. Jyväskylän yliopiston humanistis-yhteiskuntatieteellisessä tiedekunnassa haluttiin saada parempi käsitys pandemian ja siitä aiheutuneiden ... -
Informaatioteknologian tiedekunnan tutkimus- ja koulutusstrategia : White Paper
Lehto, Martti; Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Hengen hehkusta tietostrategioihin : Jyväskylän yliopiston humanistisen tiedekunnan viisi vuosikymmentä
Päärnilä, Ossi (Jyväskylän yliopisto, 2008) -
Arviointiselvitys 2018 : liikuntatieteellisen tiedekunnan opiskelijoiden mielipiteitä opintojen arvioinnista, palautteenannosta ja vilpistä
Ahokas, Essi; Löppönen, Antti (2019)Arviointi on osa oppimisprosessia ja sen on havaittu ohjaavan opiskelua ja oppimista merkittävästi. Arvioinnin osana myös arviointiin kuuluva palautteenanto on merkityksellistä. Oppimisen kannalta pidetään tärkeänä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.