Alfred Lichtwark taidekasvattajana : saksalaisen taidekasvatusliikkeen jäljillä
Tekijät
Päivämäärä
1998Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Taiteidenvälisyys taidemuseoympäristössä : katsaus Ateneum-salin taiteidenvälisen toiminnan merkityksiin tekijöiden ja kävijöiden haastattelujen näkökulmasta
Taimiaho, Sonja (2011)Tutkimus käsittelee Ateneumin taidemuseossa sijaitsevaa taiteidenvälistä esiintymistilaa, Ateneum-salia, jonka ohjelmistoprofiili keskittyy nykykulttuurin esittelyyn esimerkiksi musiikin ja esittävän taiteen kautta. Vuonna ... -
Pelillisten elementtien käyttö Suomen museoissa vuonna 2021
Perttu, Soli (2021)Opinnäytetyö tarkastelee suomalaisten museonäyttelyiden yleisötyössä käytettäviä pelejä ja pelillistämisen elementtejä. Tutkimusmateriaali koostuu yleisötyöstä vastaaville museotyöntekijöille lähetetyn kyselyn vastauksista. ... -
Potentiality at play : an exploration of constructivist art museum pedagogy
Ho, Wena Wing Wa (2022)In the wake of a paradigm shift in contemporary museum education in the 21st century, the conventional ways of learning have been transcended. Constructivism as a lens to rethink learning in art museums underlines active ... -
Checkpoint Leonardo – combining informal science and art education to primary and science teacher education
Lindell, Anssi; Autio-Hiltunen, Marjo; Kähkönen, Anna-Leena; Lokka, Antti (Charles University in Prague; MATFYZPRESS, 2014)Both artists and scientists want to make the invisible world visible. Checkpoint Leonardo (CPL) is a project for teaching and learning the art and science ways to gain knowledge of the world in informal museum and school ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.