Kohti yhteisöllistä taidekasvatusta : muistamisesta esitykseksi 'Minun tarinani Tarinoita minuudesta' soveltavan draaman ja teatterin tapahtumakulussa
Tekijät
Päivämäärä
2005Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
”Ai tälleiki voi olla maailmassa olemassa” : oppijan kokemus draaman ja teatterin tekemistä sisältävässä opetuksessa
Eräpuro, Kaisa (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää oppijan kokemusta draaman ja teatterin tekemistä sisältävässä opetuksessa. Tarkoituksena on selvittää, millaisia kokemuksia oppijalla on opetustilanteissa, joihin sisältyy draaman ... -
Kestävyyskriisien keskellä tarvitaan taidekasvatusta, luovaa leikkiä ja draaman tajua
Lehtonen, Anna (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2022) -
Fronesis ja draaman kirjoittaminen chatbotilla
Ådahl, Mariika (2018)Voiko tekoälyä hyödyntävän chatbotin eli keskustelurobotin avulla kirjoittaa draamadialogia? Opettaako chatbotin kanssa kirjoittaminen minulle fronesista eli käytännön viisautta? Kandidaatintutkielmani on katsaus ja käytännön ... -
Tarinoita arjen sankareista : radiodokumentti ja kuinka se taipuu draaman kaarelle
Kaukosalo, Sanna; Niemeläinen, Kati (2002) -
Järjestäminen toimintatapana sosiokulttuurisen innostamisen näkökulmasta : analyysi Palvelualojen ammattiliitto PAMin, Teollisuusliiton ja Julkisten ja hyvinvointialojen ammattiliitto JHL:n näkemyksistä järjestämiseen
Räsänen, Minna (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella kolmessa suomalaisessa ammattiliitossa käytössä olevaa toimintatapaa nimeltä järjestäminen sosiokulttuurisen innostamisen näkökulmasta. Tavoitteena oli tutkia järjestämisen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.