dc.contributor.author | Arna, Timo | |
dc.date.accessioned | 2012-08-27T05:29:46Z | |
dc.date.available | 2012-08-27T05:29:46Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38382 | |
dc.description.abstract | Tässä tutkielmassa perehdytään pelaajan mallintamisen periaatteisiin
ja siinä käytettäviin tekniikoihin. Lisäksi tutkielmassa esitellään, kuinka mallinnuksella
saatuja tuloksia voidaan hyödyntää adaptiivisissa digitaalisissa peleissä. Työmenetelmänä
on käytetty kirjallisuuskartoitusta. | |
dc.format.extent | 27 | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | peli | |
dc.subject.other | pelaaja | |
dc.subject.other | mallinnus | |
dc.subject.other | adaptiivinen | |
dc.title | Pelaajan mallintaminen ja adaptiiviset pelit | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201208272249 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.date.updated | 2012-08-27T05:29:46Z | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |