Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorArna, Timo
dc.date.accessioned2012-08-27T05:29:46Z
dc.date.available2012-08-27T05:29:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38382
dc.description.abstractTässä tutkielmassa perehdytään pelaajan mallintamisen periaatteisiin ja siinä käytettäviin tekniikoihin. Lisäksi tutkielmassa esitellään, kuinka mallinnuksella saatuja tuloksia voidaan hyödyntää adaptiivisissa digitaalisissa peleissä. Työmenetelmänä on käytetty kirjallisuuskartoitusta.
dc.format.extent27
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherpeli
dc.subject.otherpelaaja
dc.subject.othermallinnus
dc.subject.otheradaptiivinen
dc.titlePelaajan mallintaminen ja adaptiiviset pelit
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201208272249
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotKandidaatintutkielmafi
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.date.updated2012-08-27T05:29:46Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot