dc.contributor.author | Malin, Virpi | |
dc.date.accessioned | 2012-05-31T09:29:48Z | |
dc.date.available | 2012-05-31T09:29:48Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4744-6 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1217347 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37934 | |
dc.format.extent | 176 sivua : kuvitettu | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in business and economics | |
dc.relation.isversionof | PDF | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | Goffman, Erving | |
dc.subject.other | inlärning | |
dc.subject.other | chefer | |
dc.subject.other | vidareutbildning | |
dc.subject.other | doktorandutbildning | |
dc.subject.other | arbetsliv | |
dc.subject.other | universitet | |
dc.subject.other | forskning | |
dc.subject.other | lärande organisation | |
dc.subject.other | kunnande | |
dc.subject.other | konstruktivism | |
dc.subject.other | organisationsforskning | |
dc.subject.other | ledarskap (verksamhetsledning) | |
dc.subject.other | critical management studies | |
dc.subject.other | kehysanalyysi | |
dc.subject.other | learning | |
dc.subject.other | managers | |
dc.subject.other | university education | |
dc.subject.other | frame analysis | |
dc.subject.other | constructivism | |
dc.subject.other | problematizing | |
dc.subject.other | definition of situation | |
dc.title | Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4745-3 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Jyväskylä University School of Business and Economics | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Johtaminen | fi |
dc.relation.issn | 1457-1986 | |
dc.relation.numberinseries | 112 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | jatkokoulutus | |
dc.subject.yso | työelämä | |
dc.subject.yso | yliopistot | |
dc.subject.yso | tutkimus | |
dc.subject.yso | oppiva organisaatio | |
dc.subject.yso | organisaatiotutkimus | |
dc.subject.yso | osaaminen | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | organisaatiot | |
dc.subject.yso | johtajat | |
dc.subject.yso | tohtorikoulutus | |
dc.subject.yso | oppimisprosessi | |
dc.subject.yso | johtaminen | |
dc.subject.yso | kehysanalyysi | |
dc.subject.yso | konstruktivismi | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |