dc.contributor.author | Saario, Johanna | |
dc.date.accessioned | 2012-02-07T11:19:29Z | |
dc.date.available | 2012-02-07T11:19:29Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4627-2 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1193487 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37328 | |
dc.format.extent | 290 sivua | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.relation.isversionof | ISBN 978-951-39-4626-5 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | concepts | |
dc.subject.other | community of practice | |
dc.subject.other | learning in a second language | |
dc.subject.other | literacy practices | |
dc.subject.other | students with immigrant background | |
dc.subject.other | social studies | |
dc.subject.other | textbook | |
dc.title | Yhteiskuntaopin kieliympäristö ja käsitteet : toisella kielellä opiskelevan haasteet ja tuen tarpeet | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4627-2 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Soveltava kielitiede | fi |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 172 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | suomi toisena kielenä | |
dc.subject.yso | toinen kieli | |
dc.subject.yso | monikulttuurisuus | |
dc.subject.yso | maahanmuuttajat | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | perusopetus | |
dc.subject.yso | yhteiskuntaoppi | |
dc.subject.yso | opintomenestys | |
dc.subject.yso | oppikirjat | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |