Juoksuohjelmista karttamerkkeihin : liikunnan kotitehtävät Ranuan yläkoulussa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Temperamentin ja ohjatun liikunnan harrastamisen yhteys päiväkotilapsilla
Heikkilä, Helka; Arino, Juha (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten eri temperamenttipiirteet jakautuvat Taitavat Tenavat - tutkimukseen osallistuneiden 3-7 -vuotiaiden lasten välillä ja miten ne ovat yhteydessä lasten ohjatun liikunnan ... -
Liikuntaopo tukemassa inaktiivisten tyttöjen liikunnan lisäämistä
Saraste, Natalia; Soronen, Elisa (2017)Natalia Saraste ja Elisa Soronen (2017). Liikuntaopo tukemassa inaktiivisten tyttöjen liikunnan lisäämistä. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto. Liikuntapedagogiikan pro gradu -tutkielma, 110 s., 5 ... -
Liikunnasta läksyjä : miksi ei?
Kääpä, Mari (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2022)"Eihän liikunnasta voi olla läksyjä!" on yleinen aikuisten kommentti liikuntaläksyihin, kun taas "Miksi ei?" vastasivat yläkouluikäiset tytöt tiedustellessani heidän mielipidettään liikunnallisista kotitehtävistä eli ... -
Finnish Adolescent Girls’ Activity Patterns and The Effects of an Activity-Based Homework Intervention on Their Physical Activity
Kääpä, Mari; Palomäki, Sanna; Vähä-Ypyä, Henri; Vasankari, Tommi; Hirvensalo, Mirja; Fedewa, Alicia (Ubiquity Press, Ltd., 2021)Purpose: The insufficient physical activity (PA) of adolescents is a global challenge, and there is a need to find opportunities to engage youth in active lifestyles. The majority of adolescents do not meet the recommended ... -
Motivaatioilmaston yhteys yhdeksäsluokkalaisten fyysiseen aktiivisuuteen ja viihtymiseen koulun liikuntatunneilla
Soini, Markus (Jyväskylän yliopisto, 2006)The aim of this study was to test a theoretical model, in which self-determined motivation was proposed to be constructed of the dimensions of perceived autonomy, social relatedness, and perceived competence. In order to ...