Designing and Assessing L2 Writing Tasks Across CEFR Proficiency Levels
Lataukset:
Alanen, R., Huhta, A., Martin, M., Tarnanen, M., Mäntylä, K., Kalaja, P. & Palviainen, Å. (2012). Designing and Assessing L2 Writing Tasks Across CEFR Proficiency Levels. In: Torrance, M., Alamargot, D., Castelló, M., Ganier, F., Kruse, O., Mangen, A., Tolchinsky, L., & Van Waes, L. (Eds). Learning To Write Effectively: Current Trends In European Research; Chapter 2.03.02. (Studies in Writing, Volume 25), Brill, pp. 221-223.
Tekijät
Päivämäärä
2012Tekijänoikeudet
© the Authors & Brill, 2012.
Julkaisija
SIG-Writing : a special interest group of EARLI; BrillKuuluu julkaisuun
Learning To Write Effectively : Current Trends In European Research. Edited by Torrance, M., Alamargot, D., Castelló, M., Ganier, F., Kruse, O., Mangen, A., Tolchinsky, L., & Van Waes, L. ISBN 978-1-78052-928-8
Alkuperäislähde
https://brill.com/view/title/23230Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Moniverbiset konstruktiot ja oppijansuomen kompleksisuus kielitaidon eri tasoilla
Mylläri, Taina (Eesti Rakenduslingvistika Ühing, 2023)Kielitaitoa ja sen kehitystä voidaan tarkastella oppijankielen tarkkuuden, sujuvuuden ja kompleksisuuden avulla. Yksinkertaisimmillaan tarkkuudella tarkoitetaan kielen virheettömyyttä ja sujuvuudella kielen tuottamisen ... -
Syntactic complexity in Finnish-background EFL learners’ writing at CEFR levels A1–B2
Khushik, Ghulam Abbas; Huhta, Ari (Walter de Gruyter GmbH, 2022)Eurooppalaisen viitekehyksen (EVK) merkitys kielikoulutukselle on lisännyt tutkimusta sen taitotasojen kielellisistä piirteistä; tarkempi tieto näistä piirteistä auttaisi EVK:n soveltamista opetusmateriaalien, kurssien ja ... -
Second language comprehensibility and accentedness across oral proficiency levels : A comparison of two L1s
Tergujeff, Elina (Elsevier BV, 2021)Second language comprehensibility and accentedness are highly complex phenomena, and numerous studies have been conducted to better understand these constructs. However, research has seldom addressed L2 comprehensibility ... -
Framework for multilingual and intercultural communication competence : bringing forward a pedagogical perspective and assessment for learning
Kokkonen, Lotta; Natri, Teija (University of Jyväskylä, 2024)The fields of intercultural and multilingual communication are in flux, and there is a need to critically view and renew our thinking on the intercultural and multilingual communication competence being taught in higher ... -
Towards the phonetic basis of spoken second language assessment : temporal features as indicators of perceived proficiency level
Kallio, Heini; Šimko, Juraj; Huhta, Ari; Karhila, Reima; Vainio, Martti; Lindroos, Erik; Hildén, Raili; Kurimo, Mikko (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.