dc.contributor.author | Forsberg, Erika | |
dc.contributor.author | Matilainen, Irina | |
dc.date.accessioned | 2011-10-24T05:09:20Z | |
dc.date.available | 2011-10-24T05:09:20Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1185895 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36847 | |
dc.format.extent | 62 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | sanallinen ja sanaton viestintä | |
dc.subject.other | vuorovaikutus | |
dc.subject.other | oppiminen | |
dc.subject.other | perusopetus | |
dc.subject.other | koululiikunta | |
dc.title | Opettajan sanallisen ja sanattoman viestinnän merkitys kuudesluokkalaisten oppimiselle koululiikunnassa | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2011102411584 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Liikuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Sport and Health Sciences | en |
dc.contributor.laitos | Liikuntakasvatuksen laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Sport Sciences | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Liikuntapedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Physical Education Teacher Education | en |
dc.date.updated | 2011-10-24T05:09:21Z | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 502 | |
dc.subject.yso | opettajat | |
dc.subject.yso | sanallinen viestintä | |
dc.subject.yso | sanaton viestintä | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | perusopetus | |
dc.subject.yso | koululiikunta | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |