Rekrytointiviestintä myönteisen työnantajamaineen tukena
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työnantajamielikuvan kehittäminen tarinallisen viestinnän keinoin : Easoft Group Oy:n työnantajasivun uudistaminen
Huhtala, Henri (2023)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on luoda katsaus työnantajamielikuvan kehittämiseen vaikuttavan narratiivisen viestinnän keinoin. Kyseessä on työnäytetyyppinen maisterintutkielma. Työnäytteen tavoitteena on uudistaa Easoft ... -
Communicating employer brand for an international audience : a collective case study of three career webpages
Torppala, Vilma (2021)Suomen työ- ja elinkeinoministeriön tiedotteessa (15.3.2021) todetaan, että Suomi ei ole tähän asti näyttäytynyt erityisen houkuttelevana työperäisen maahanmuuton kohdemaana erityisosaajien keskuudessa. Aiheeseen liittyneessä ... -
Houkutteleva rekrytointiviestintä organisaation verkkosivuilla
Tikkanen, Tarja (2010)Nykyään organisaatioiden verkkosivut ovat pääasiallinen kanava työntekijöiden rekrytoinnissa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää millaista organisaatioiden rekrytointiviestintä on verkkosivujen rekrytointiosioissa. ... -
Rekrytointiviestintä : nuorten tie päätöksiin kulkee mielikuvien kautta
Tuhkio, Tetti (2002)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.